En heldag med familjen Asp/Sträng

Nuuu är jag hemma igen efter en heldag med Elin och tjejerna med massa god mat, min syster kan verkligen det där med mat!
    När jag kom dit blev det massa lek och bus sen fisk, potatis och gräddsås till lunch, jag åt för en hel arme, haha! Sen busade vi på till fyra taget då Ungarna och Magnus åkte till hans föräldrar och Elin och jag åke upp till Malin C där Elin tatuerade en huvudfoting som Malin har ritat och så fyllde jag i min text på foten lite. Efter det plockade vi upp tjejerna igen och åkte hem, jag och tjejerna kikade lite film och Elin gjorde pasta carbonara som vi åt till kvällsmat. Vid åtta taget tog jag min kalla lilla bil och åkte hem igen..
 
Ja och Elin har ju skaffat en såndär balansplatta till Wii så jag har testat lite olika saker, men fy fan vad svårt! Sen passade jag även på att låna Magnus wii dosa så Johan och jag kan testa att spela super mario på två personer, kuuul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0