En tur ner på stan

Anna och jag var ner till biblioteket tidigare och det är helt galet vad kallt det är! Känner mig fortfarande helt nerkyld! Har även fått jätte ont i halsen igen, förstår inte vad det är för fel på min förkylning som inte fattar att det är dags att dra!

Åh förresten, alltså jag har verkligen världens bästa vän! Idag när posten kom fick jag ett rött kuvert och där i låg det ett sött kort från Jossan där det stod "En kär vän, är underbart att ha. Tack för att du finns, Jag älskar dig vännen" Så jävla sött! Riktigt överraskad och glad blev jag, tack för det bästa du!


Nej nu ska jag slappa en stund till innan det är dags att börja med kvällens middag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0