Gårdagen

Jossans fest igår var ju hennes 6månader försenade inflyttningsfest och hennes födelsedagsfest i ett, så tänkte berätta lite vad som hände för er..
 
Efter mycket stress hela dagen igår så plockade Louise och hennes pappa som körde upp Anna och mig och så åkte vi till Jossan i Örebro, efter en stund dök öven killarna upp och då fick hon öppna paketet från mig, Louise och Jonna och vi hade beställt en Rabbit pearl dildo till henne. Haha minen när hon öppnade paketet var fan obetalbar! Sjukt rolig var det och kul att hon blev såå glad, haha!
    Sen efter det droppade det in massa folk, tror vi var typ 10-15st under kvällen som sjöng, dansade och bara hade det roligt. Tråkigt nog började en av pojkarna må riktigt dåligt och sen en till men efter lite vila kunde alla köra för fullt igen. Vid tolv taget hade nästan alla åkt hem förutom några så vi satte på massa disneylåtar på youtube och så hade vi allsång för full halls, haha stackars grannar säger jag bara!
     Vid tre hittade Torparn äntligen fram till oss efter en sjukt dålig vägbeskrivning av någon (Bobba? ;) ) så då åkte vi hem till Köping igen..

Men ja, allt som allt var det verkligen en trevlig kväll och alla var supertaggade! Dock ville jag ut och dansa men eftersom det bara var jag som ville det så fick jag inte med mig någon, haha. Men nästa gång så!

Tack så mycket Jossan för dom goda chipsen och den trevliga kvällen!


(Bilder slänger jag upp på fejjan när jag får lite tid över)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0