Hemma efter lite shopping

Nu är vi hemma igen och har hunnit greja med sakerna vi köpte, Johan sitter och tittar på någon konstig serie och jag surfar bara runt på datorn. Dock är det ganska jobbigt när Johan och jag är på ikea för vi har till en början väldigt olika smak, fast efter ett tag inser vi ofta att vi iaf tycker lika dant. Som nu skulle vi ha några blommor och Johan och jag valde totalt olika sorter men tillslut tog han dom han ville ha och gick till kassan men nu när vi har fått upp dom insåg han också att dom inte riktigt passade utan dom jag ville ha skulle varit bättre, haha men så kan det vara! Dom här får stå ett tag sen får vi se om vi orkar köpa nya igen eller om dom får duga tills dom vissnar..

Men ja som sagt vi köpte ju lite smått och gott, jag hittade lite presenter till Agnes (som dock inte fyller fören nästa månad), blommor till vardagsrumsfönstret, blomma till bordet i vardagsrummet, krukor till alla blommor, taklampa till vardagsrummet och ah lite sladdar och grejer till lampan. Men nu när vi har köpt nya blommor så hamnade alla andra ute på balkongen så det ser ut som om vi har ett helt växthus där ute, haha!
    Vi kikade även på en större blomma som vi ska kunna ställa på golvet i vardagsrummet men det kostar ju en del med stora blommor så det väntar vi lite med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0