Inringd till jobb

Förresten, blev uppringd från ett av mina arbetsställen som jag inte har hunnit vara på än i morse. Hon undrade om jag kunde komma på intro hela dagen i morgon men eftersom jag är sjuk så går det ju så klart inte, men hon skulle kolla lite med den andra personalen och planera ut en annan dag ist, jag föreslog nästa vecka så nu håller jag tummarna på att få komma dit och jobba snart! Det är en ålder på elever som jag inte har hunnit testa på alls än så det ska bli sjukt spännande!


Kommentarer
Postat av: Lina

Vad tycker du om halal slakt av djur? Kika gärna in videon på min blogg i det senaste inlägget o släng dit en kommentar! Varning för starka o råa scener!

2011-02-10 @ 21:18:33
URL: http://nonelikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0