Jävla idiot Sara!!!!!

Varför varför varför VARFÖR måste jag vara så jävla dum??!!!! Jag har ju berättat om min dåliga ovana att sitta och dra bort mina ögonfransar och håren i ögonbrynen och lixom det är så sjukt för jag känner typ att det gör ont i roten på ett strå och då måste jag försöka dra bort det. Och ja det var så det började nu med ögonfransarna och när jag väl fick bort det rätta hårstrået (läs tre) så började massa lossna och sitta löst och då måste jag ju dra bort dom med så ja nu har jag suttit och dragit bort säkert trettio jävla fina fransar. Gick och kollade mig i spegeln och ser att jag har mycket färre ögonfransar på det vänstra ögat nu och att dom är mycket tunnare, jävla skit!! Hoppas verkligen att det går att sminka över och jag dör om dom inte växer ut igen! Varför måste jag göra sånt här skit!? Känner fortfarande att det känns sådär konstigt så jag vill fortsätta dra men försöker hålla fingrarna upptagna så jag inte tänker på det.. JAG ÄR JU FÖR FAN SJUK I HUVUDET!!!!! Ursäkta nu ska jag sätta mig och gråta!!!


Kommentarer
Postat av: *

de kommer att växa tillbaka :) lovar!

2011-02-02 @ 23:21:23
Postat av: Anna

haha sara, ja precis du kan va lugn dom växer ut igen! jag tappar ju typ alla och sen växer dom ut igen:)

2011-02-02 @ 23:24:10
Postat av: DriftingQueen - 20år och ensamstående tvillingmamma

stackare! <3 låter ungefär som mitt pillande på tummen.. pillar/biter bort skinnet i vecket på tummen :( sen om jag låter det vara så tror jag att det kliar och då måste jag börja pilla igen! det lossnar stora skinnbitar och blöder och gör ont, men det går inte att sluta. sätter jag på plåster så kliar jag bort det. hoppas att det löser sig! kram

2011-02-03 @ 00:01:32
URL: http://driftingqueeen.blogg.se/
Postat av: Jennifer :)

men sara då :) haha! låter sjukt! men de växer ju tbx som sagt !

2011-02-03 @ 09:00:48
URL: http://blondinmani.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0