Middag

Sådär nu har Johan och jag nyss lagat mat. Friterade lökringar, friterad kyckling och fritarade bläckfiskringar med ris skulle vi testa på, men ah nej det blev inte speciellt bra.. Eller okej det som blev dåligt var bara kycklingen men eftersom den inte blev bra blev båda så besvikna så vi nästan inte åt något alls.. Aja men då behöver vi inte testa att göra det där igen, det är nog sånt man bara ska äta på restaurang, haha!

Och ikväll då? Jag skulle vilja hitta på något men samtidigt vill jag inte göra för mycket så jag blir sjuk igen, för i morgon ska jag verkligen vara bättre! Men ah får se vad det blir, kanske blir film mys med Johan annars ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0