Saker som kommer göra mitt år bättre

Jag satt och funderade på mitt nyårslöfte tidigare idag och i princip så går det ju ut på att jag ska må ännu bättre på alla sätt och vis i år, så jag har funderat ut lite saker jag ska göra bara för att få må lite extra bra..

♦Äta massa Sushi, gott och nyttigt!
♦Skaffa ett jobb som jag verkligen trivs med (heltid)
♦Åka utomlands, Grekland vore inte helt fel!
♦Klippa mig oftare, slitet hår gör ju vem som helst deprimerad..
♦Umgås med mina när och kära oftare än oftast
♦Ta bort alla som påverkar mig negativt ur mitt liv, om någon får mig att må dåligt finns det ingen anledning till att den ska få finnas i mitt liv..
♦Unna mig fina saker som smink och kläder
♦Träna ordentligt, att vara en tjockis är verkligen inget jag trivs med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0