Sjungande dusch

Jag och älsklingen tog nyss en dusch som jag förgyllde med att sjunga med min ljuva stämma, sjöng en lite egengjord låt. Tror faktiskt Johan blev imponerad, haha!!
     Eftersom Johan, Anna och jag åt på Pizza hut vid halv tre idag har vi inte varit ett dugg hungriga men nu ska vi iaf äta lite mackor och fil så vi får i oss något mer idag iaf. Sen i morgon måste vi verkligen skärpa oss och laga mat! Men ah alltså Pizza hut är verkligen inte min grej, hatar typ deg och kanter så jag åt lite i början på slicen och sen åt jag mest pålägget, men det positiva är väl att det inte känns så fett, hehe. Men ja, då har jag iaf testat det en gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0