Tråkig dag

Jag har haft en händelserik dag som ni säkert vill höra allt om

8.00 Tog en alvedon för att kunna sova
13.30 Vaknade efter 13 timmars sömn
14.00 Drack ett glas nyponsoppa + en alvedon och sen la jag mig i soffan framför tv'n.
15.00 La mig och läste i sängen
15.30 Tog en alvedon till, ringde mamma och försökte sen slumra lite
18.00 Åt jättegod köttfärsås som Johan gjort
18.30 La mig i soffan framför tv'n
19.00 Nös tre gånger

Haha kul dag va!? Johans föräldrar handlade iag nässpray och hostmedicin tidigare som dom lämnade av här, sjukt skönt att det inte trycker så mycket i huvudet längre!

Nej nu ska jag snyta mig lite till och se om det finns något bra att titta på på tv, ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0