Uttråkad Sara

Jag har en sån dålig period just nu, eller dålig månad kan man nog kalla det. Jag tycker allt är tråkigt, vill bara göra saker som jag inte har råd med, orkar inte gå upp på morgonen, orkar inte gå och sova på kvällen, äter hela tiden och kan inte sluta, är förkyld hela tiden så jag inte kan träna.. Så jävla tråkigt är det när man har en sån här period, hoppas den slutar snart!

Men något bra är att Anna snart kommer över och hon är iaf lite värre än mig, hon äter mer och är mer sjuk, hihihihi!

Nej men som sagt kommer snart Anna över, hon ska låna telefonen och söka lite jobb och i utbyte måste hon roa mig ett tag, troligtvis med super mario, om vi inte kommer på något annat, hehe. Själv ska jag måla naglarna tror jag, och borsta mitt hår typ.. Kuuul... Jag har inte direkt något att skriva igentligen, skriver bara för att skriva. Men sån är jag.. Något jag också gör är att alltid lämna toarullen i hållaren när den är tom, tanken på att gå ända till köket och slänga den är så dryg.. Sen går Johan in i badrummet och skriker "Moget!!". Han har upptäck det..

Som sagt, ovärt inlägg som bara snurrar iväg i mitt huvud, nu ska jag sluta innan det går för långt.. Måla naglarna och invänta Anna var det.. Ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0