Valentines day

Hur firar ni alla hjärtans dag? Med vem firar ni eller firar ni alls?
Jag har aldrig tyckt att alla hjärtans dag är så viktig, och om man inte har någon man är tillsammans med så tror jag inte att det är en så stor grej. Men när man träffar någon man verkligen älskar så tror jag att det är då man inser hur mysigt det är att ha en speciell dag då man får mysa extra mycket. Sen eftersom Johan och jag hade vår första dejt på alla hjärtans dag så har det gjort att den dagen troligtvis alltid kommer vara lite mer speciell för oss..
    Men alla hjärtans dag är ju inte bara för par heller, det är ju bara en dag där man ska visa alla hur mycket man tycker om dom, en dag där man ger och visar mer kärlek helt enkelt.

Johan och jag hade iaf tänkt gå ut och äta och lite sånt men eftersom att Johan fortfarande är sjuk så funkar det ju inte. Så ikväll stannar vi hemma och lagar en god middag och sen kryper vi upp i soffan och bara myser till en bra film. Maten vi har tänkt är klyftpotatis, grillad oxfile, stekta champinjoner och stekta vaxbönor, stark bea sås och en stor saftig sallad. Det kommer bli såå gott och jag längtar tills ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0