11 januari 2011

God morgon!
Har precis ätit lite frukost och suttit ett tag vid datorn så nu ska jag ta tag i dagen, tänkte börja med att vika tvätt, fixa mig och sen ska jag packa ihop lite badkläder. Strax efter ett kommer Elin och hämtar mig och så ska jag följa med henne hem och umgås med henne och småtjejerna (som dock inte är så små längre), vid fyra är det dags för simskola så jag ska följa med för att hjälpa Elin lite. Brukar bli riktigt roligt och sen avslutar ofta Agnes och jag det i bubbelpolen, Puddingen gillar det lika mycket som jag!

När vi är klara där så kommer Johan och Anna till Arboga och möter upp oss och så ska vi åka till farmors hus och titta på lite mer saker som vi kanske ska ta därifrån, hoppas vi hittar det vi vill ha.. Roligast vore det att hitta någon gömd skatt vilket jag och mina syskon pratade massor om sist, dock hittade vi ingen haha!

Förresten, igår när Louise var här så körde vi Wii sports i över två timmar, kan säga att båda har den sjukaste träningsvärken idag! Men så blir det väl när man hoppar runt som en tok, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0