13 januari 2011

God morgon!
Idag blev jag väckt klockan åtta av att ett företag ringde mig angående ett jobb men jag tackade nej direkt för jag känner att på det stället är det redan massa krångel just nu och för tillfället passar det inte mig alls.. Somnade om efter det och nu har jag precis ätit en kanon god frukost! Sitter nu och läser lite bloggar och ska snart börja fixa mig. Vid ett kommer Louise så ska hon följa med mig ner på stan, jag ska in på af på något litet möte först och sen ska jag kolla runt lite vad tatueringen jag vill ha kan komma att kosta, spännande! Min dröm är att dom säger att dom har tid nu och tar typ 500 för det, men hur troligt är det, haha!

Nej hörni det var nog allt jag har att skriva, vi hörs senare!


Tatuering nr ett, "familj"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0