14 januari 2010

Goood morgon underbara freeeedaaaaaaag!!
Vaknade vid nio och har bara suttit vid datorn tills nu, ska fixa lite frukost om några minuter och sen göra mig i ordning. Vid elva ska jag hämta Louise sen tanka och fixa ut lite pengar och sen vid tolv ska jag vara hos Malin för att fixa tatueringen, wiihii!!
    När den är klar ska vi nog åka hem till Elin och ungarna en stund och hälsa på och sen åker vi väl hem till Köping. Har ingen aning om vad det blir i kväll men det löser sig. Det ända jag vill är att få köpa en påse med lösgodis, har inte ätit godis/chips på iaf två veckor och inte pizza/donken på fyra veckor så nu är jag så sjukt sugen på något haha!

Nej frukost var det ja, hörs senare :)


Tatuering nr två


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0