16 januari 2011

Hej där, blev inte mycket uppdatering igår inte, men hade så mycket annat för mig, haha!

När jag vaknat och fixat mig åkte jag till Louise där vi monterade upp en ny säng och bar en upp en soffa åt henne från källaren, höll på med det i princip hela dagen tills jag åkte hem typ vid sju. Sen vid åtta kom jag på att hon och jag skulle våldgästa Jossan, Louise 1 och Sophia i örebro och sen sova där så vi kastade oss i bilen och åkte dit.
     Blev kortspel och sång för full halls med alla och sen när Louise 1 och Sophia dragit hem så satt Jossan, Louise 2 och jag och bara pratade massor. Vid halv tre bestämde jag mig för att vi skulle köra hem i snöstormen iaf eftersom jag glömt mina tabletter och massa sånt, så vi gav oss ut i snöstormen men det gick bra, tog bara ganska lång tid att komma hem.
      Väl hemma i hallen mötte jag en kanonfull Johan som frågade mig vad jag hade gjort ikväll tre gånger (då är det inte ens charmigt) så jag låg och småpratade med honom till halv fem ungefär innan jag somnade.

Har nyss tvingat mig upp nu, skulle vilja sova mer men eftersom jag ska jobba lite i morgon behöver jag somna lite tidigare ikväll. Sen hade Johan och jag sagt att vi skulle storstäda idag men vi får väl se hur det går för han lär ju vara bakis som en gris, rätt åt honom dock! Hahah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0