2 januari 2011

Jag hade tänkt att jag skulle somna tidigt igår, eller tidigt och tidigt men kanske bortåt tolv men nej klockan tre låg jag och babblade på i sängen som vanligt vilket gjorde att jag sov som en gris ända till halv tolv idag. Och okej det är söndag så det är ju lite okej att sova länge då men samtidigt känns det så himla onödigt, jag kommer aldrig lyckas vända tillbaka mitt dygn! Hade även tänkt gå ut och gå när jag vaknade innan frukosten men nu känns det inte lika kul när klockan snart är halv ett och jag har en del annat att göra..

Jaja får se om jag hinner gå ut senare och kanske kommer upp tidigare i morgon ist!

Och ja idag då.. Ska väl äta frukost snart fast jag inte ens är hungrig, sen skriva en inköpslista för veckan och dra och veckohandla, skulle behöva diska lite, slänga alla flaskor och skit sen nyår och sen skulle jag vilja göra något roligt för jag känner mig sjukt uttråkad och instängd här hemma.. Men jag får se var dagen tar mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0