2010/2011

Tänkte berätta lite om min dag/kväll/natt igår.

Johan, jag, Anna, Philip och sväronen åt nyårsmiddag på dagen, till förrätt fick vi en brödkorg fylld med skagenröra, avocado och massa gott, sen klyftpotatis, whiskeysås, klyftpotatis, oxfile, fläskfile och baconlindad sparris till varmrätt och sen till efterrätt åt vi panacotta med hallon, såå gott! Var verkligen jätte mysigt men det var lite tråkigt att alla skulle iväg så vi inte kunde stanna längre..
     När vi kom hem igen så duschade jag och sminkade mig sen kom Peter över och så satt vi och pratade och små drack tills alla andra kom hit. Tror vi blev runt 13 st som var här hemma. Till tolvslaget gich alla ner till torget och firade in det nya året och efter det var det meningen att vi skulle gå ut på krogen men Jossan och Jag hade ingen lust så efter en kisspaus hos Peter så drog Tomi, Johan, Peter, Jossan, Linda och jag hem hit ist och festade vidare och fixade lite mat. Jossan kokade spagetti och åt med köttbullar och jag och killarna ställde oss och gjorde massa varma mackor. Johan hittade mackor och grejer fortfarande i ugnen för en stund sen, haha! Vid fyra taget någon gång drog alla hem och jag och Johan somnade på stört!

Kvällen blev väl inte direkt som planerad men jag tror att alla verkligen hade jätte roligt i alla fall, tack så mycket för alla som var med! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0