26 januari 2011

Goood morgon!
Haha igår gick jag och la mig klockan åtta, sket i duschen och bara kröp ner i sängen och skulle läsa en stund innan jag skulle sova, slutade med att vid elva kunde jag lägga ifrån mig boken men tänkte att jag skulle ju ändå få sova länge eftersom jag inte skulle upp fören halv nio.. Men klockan sju vaknar jag av något ljud som jag inte alls fattade vad det var, efter några minuter inser Johan och jag att det var hemtelefonen som hade ringt så vi kolla numret och det var en chef troligtvis från någon av dom andra skolorna jag är vikarie på. Så antagligen behövde väl dom ha in någon men jag jobbar ju redan idag och dom ringde inte igen så ja, det löste sig nog. Dock hade jag jätte svårt att somna om efter det eftersom jag trodde dom skulle ringa igen så jag ville vara beredd, men men..

Nej nu börjar jag om 15 minuter så ska väl börja stänga av datorn och sånt och sen kila över gården och in i skolporten, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0