29 januari 2011

Jag hade inte tid att blogga något mer igår kväll men Anna kom iaf över så hade vi en sån där vanlig hysteriskt skratt kväll, lite senare kom Lousie och så åkte vi till donken för att fika lite. Kan stolt säga att jag bara åt morötter och äpplen och vatten, haha. Sen drog vi hit och så kom Linda över och så satt vi bara och pratade till typ klockan två då alla drog och jag somnade som en stock..

Nu äter jag frukost för fullt, ska snart fixa mig lite fort sen åka till Arboga för att umgås med Elin och Stina och ungarna. Senare ska vi åka ut till Isak som har 25års kalas, fast han fyller nästa vecka. Tror det blir en riktigt rolig dag faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0