3 januari 2011

Nu har jag några minuter över för att blogga, hehe.
Anna frågade mig tidigare idag om jag skulle med henne och bara fixa två saker lite snabbt, jootjena! Slutade med att vi var runt i halva stan och gjorde ärenden, haha! Sen när jag kom hem så drog jag ut och sprang/gick lite och efter det blev det lite mer träning här hemma. Efter det lagade jag mat och nu har jag precis ätit, ska ställa mig och baka lite nu tänkte jag, kan inte säga vad eftersom det är till en person som fyller i veckan och den kanske läser min blogg, man vet ju aldrig.. Men ja det ska bli spännande för jag har aldrig gjort det här förut så ska dra på en smet nu sen duscha och sen baka på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0