5 januari 2011

Hej, nu äntligen sitter jag vid en dator haha.
Jag hade ställt klockan på nio i morse för sen skulle Johan och jag åka och fira min morfar som fyller 80 idag, men halv tolv vaknade jag och insåg att klockan inte hade ringt så vi kastade på oss kläderna och åkte direkt. Strax efter tolv var vi hos mormor och morfar där vi blev bjudna på fika och efter det åkte vi och Elin med ungarna hem till pappa för att åka lite pulka, mycket roligt!

I morgon ska mina syskon ha en heldag på landet med ungarna och göra massa roligt, men eftersom jag inte har några pengar ansåg jag att jag fick hoppa över det för att spara bensinen, men då gav min snälla syster Elin mig 100kr att tanka för så att jag skulle kunna komma och vara med dom, och så lovade jag att jag ska åka och bada med henne och tjejerna nästa vecka. Tack så jätte mycket Elin!

Nu ska jag slappa lite vid datorn innan det är dags att göra pannkakor till mat och sen ikväll vet jag inte vad som händer direkt, blir nog soffhäng här hemma..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0