6 januari 2011

God morgon folks!
Gick upp strax innan nio idag och nu har jag precis ätit och läst lite bloggar, ska fixa mig lite fort nu sen åka hem till pappa. Jag och mina syskon med syskonbarn ska ha en heldag på landet så vi börjar hos pappa med pulkaåkning, sen till mamma för lunch och efter det ska vi till hjälmareborg där granen ska dansas ut och ungarna får träffa tomten igen. Senare ska alla hem till farmors hus, hon har flyttat in på ett ålderdomshem och kan ju såklart inte ta med saker från ett helt hus så vi ska få kika lite och se om det är något vi skulle vilja ha. 
 
Jaao det är väl i det stora hela vad som händer idag, ska bli sååå kul!

Nej nu ska jag göra mig klar så jag kan åka, seee yaaa


Förresten, Mia, berätta gärna sen om äppelcidervinäger tabletterna funkar, drar dom ner lite på hungern så man kan äta lite mindre är det verkligen något för mig, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0