Äntligen helg

Att komma hem från jobbet klockan ett och möta en sovande pojkvän är inte helt okej!
Med det sagt kan jag börja mitt inlägg, haha! Idag hade vi ju en ganska kort dag i skolan men det har verkligen varit full fart hela dagen, först hade vi gymnastik och jag var med och spelade fotboll, lyckades även sparka en kille under foten så pass att jag tror jag har fått typ en spricka eller en stukning i stortån, haha! (han hade alltså skor på sig och jag bara strumpor) 
    Sen har jag även hunnit vara med några av mina killar i klassen på deras musik och alltså det är helt sjukt vad bra dom är! Dom spelar gitarr, keyboard och bas och dom har ett band där dom sjunger och spelar. Tror dom är typ 8st allt som allt och alltså när dom spelade och sjöng satt jag och hade gåshud över hela kroppen, helt sjuk!

Ah det var lite om dagen.. Ikväll ska jag nog umgås med Anna tror jag, båda är övergivna av våra killar så då passar det med en tjejkväll, haha! Jomp ska iväg och spela cup igen, får se om jag ska dra och kika eller inte, men dom spelar så jävla sent, tror sista matchen var tolv och då är säkert jag helt död, haha..

Nej nu ska jag rota lite i skåpen här hemma efter något ätbart, seee yaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0