Det snurrar i min skalle

Jag har så många frågor som snurrar runt i mitt huvud! Idag insåg jag att jag kanske vet vad jag vill göra med mitt liv och det betyder att jag måste plugga vidare för att säkra mina kort men det är så mycket frågor kring det där med att plugga och jag har ingen aning om var man ska vända sig för att få hjälp och råd. Jag har skrivit ner massor av mina tankar och så ska jag tänka vidare och börja kolla upp lite allternativ. Gud vad svårt det är! Hur ska jag kunna säga redan nu vad jag vill göra resten av mitt liv när jag inte ens har levt halva mitt liv än?

Men det viktigaste är att jag verkligen tänker igenom det här noga, vänder för- och nackdelar mot varandra och inte bara börjar göra massor innan jag är säker som jag alltid annars gör. Hoppas att min älskling som är iväg och tränar kommer hem snart så jag har någon att bolla mina ideér med!

Usch jag får ont i magen av att vara såhär förvirrad, jag är rädd för att testa och rädd för att ångra mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0