Dumma mage

Jag hatar verkligen min mage! Den är så känslig mot allt jag äter..

Jag måste lära mig att jag inte kan äta chips, absolut inte ostbågar (som jag älskar), inte mc donalds och om jag äter godis kan jag bara äta typ max sju bitar. Och om jag äter något av det? Ja då får jag så sjukt ont i magen och mår riktigt illa! Och har jag som nu i helgen ätit massa godis har jag sånt sjukt socker sug i flera dagar efter det så jag inte vet var jag ska ta vägen, finns inget förutom godis och skit som får stop på det och det vägrar jag äta. Tur att viljan är starkare än begäret..

Hatar att min mage är så känslig, om jag ätar sånna saker ofta så blir den ju så klart tåligare men eftersom jag bara äter sånt på helgerna hinner den bli jätte känslig under veckan. Jag vill absolut inte sluta helt med sånt som jag verkligen gillar men jag måste verkligen börja tänka om det verkligen är värt att må så dåligt varje gång jag vill ha något sånt... Buhuu I'm sad!


I-lands problem AB


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0