Filmkväll med hjärtat

Johan och jag bestämde oss för att ha en hemmakväll idag, båda var trötta och ville bara få ta det lugnt. Så vi åkte och handlade med Anna, jag köpe en stoor godispåse som jag har längtat efter länge och sen hängde vi med Anna hem och hämtade en film som jag ville se. Filmen heter Just cause och gick på tv i veckan och då såg Johan och jag början på den men sen gick vi och sov ist och den verkade så sjukt bra så jag var tvungen att se hela nu, det ångrar jag rejält! Mitt i allt tar filmen en total vändning och ja jag hatar den nu helt enkelt, och som ett plus på det mår jag illa efter godiset, min kropp är inte van vid såna onyttigheter just nu..

Nu ska jag försöka roa mig med något en stund innan jag kan lägga mig och sova. Hoppas ni har en bra fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0