Filmkväll sen styckning

Jag har haft en jättemysig kväll med Louise och Jonna så käkade dom chips och jag vindruvor och tittade på Letters to Juliet, mycket bra film! Kom hem vid ett och mötte ett gäng killar som sitter här och lanar, haha! Sen kom Anna över så vi har styckat massa kött till grytbitar (normalt att göra mitt i natten, men men) så jag kan göra typ kallopps och sånt, fast jag har ingen aning om hur man gör så det får jag lära mig, haha! Alltså det är helt sjukt hur mycket kött vi har hemma nu, och det enda vi betalade för var styckningen så 115kr har jag betalat, inte helt fel! Har en stooor stek så i morgon ska jag göra rostbiff tror jag, mums!!

Nej nu ska jag krypa ner i min säng, läsa och tänka på vilket underbart liv jag har, kärlek på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0