Fullfart på min lugna söndag

Oj vilken dag! Städade ju och hade mig hela dagen sen vid fem åkte Anna och jag och skulle titta när Johan spelade cup, munktorp vann och vann så till slut var dom i finalen och kom tvåa, sjukt duktigt! Anna och jag var riktiga nervvrak tillslut, haha! Kastade mig iaf i bilen när det var slut typ vid kvart i tio och åkte hem och lagade mat, älsklingen och jag har ätit nu och nu skulle jag verkligen behöva sova eftersom jag ska upp halv sju i morgon, men är för mycket uppe i varv just nu så ska nog lägga mig och läsa och försöka varva ner så jag orkar jobba i morgon..

Hoppas förresten mina glasögon kommer i morgon för när vi kollade på matcherna kunde jag knappt se ansiktena på killarna som spelade om dom inte var riktigt nära, lite jobbigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0