Hemma igen

Sådär, nu är jag hemma igen.
Efter mycket om och men åkte Elin och jag hem till henne med tjejerna och bara tog det lugnt och umgicks. Jag passade även på att plocka med mig lite ätbart hem, haha, gravad lax som jag ska smaska lite på senare sen lite vitt vin som jag ska laga mat på i helgen.

Johan och Anna hämtade mig vid sex och så åkte vi till farmors hus, Anna hittade lite saker, Johan med och jag också såklart. Fick med en ugnsform, kött termometer, glöggmuggar, ölglas och lite smått och gott till hem.

Nu ska jag slappa i soffan hela kvällen och försöka komma på något roligt jag kan göra i morgon :)


Kommentarer
Postat av: DriftingQueen - 20år och ensam tvillingmamma

gud vad du är duktig och lagar mat och donar :) tänk om man hade hälften av din motivation och kunskap :) kanske för att jag jämt valde att diska och du lagade maten på hemkunskapen när vi var små :) kram på dig

2011-01-11 @ 20:59:12
URL: http://driftingqueeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0