Hemma och gör mig redo för bowling

Jag kom precis hem från Arboga, först var vi hos Elin hela dagen så ungarna kunde få leka och vi kunde sitta och prata och sen åkte vi ut till Isak och Sandra för födelsedagsfika, mycket gott hade dom! Linda åkte med mig tillbaka till Köping så har nyss lämnat henne. Ska strax in och duscha och sen ska jag göra mig iordning för vid tio blir det bowling med Sandra, Isak, Johan och Linda, och ja jag lär väl förlora som vanligt, haha!

Dock är jag sjukt trött och skulle behöva bara vara hemma och ta det lugnt, men det tror jag att jag gör i morgon, har dock en hel del att göra då med men ah det är iaf bara saker hemma.. Får bli en slapparsöndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0