Live Love Laugh

Jag älskar verkligen den här tatueringen! I flera år har jag velat ha en text på foten men jag har aldrig hittat någon som känns som "min" text, men sen när jag såg orden Live Love Laugh på Lindas blogg så kändes som så rätt från början att jag snodde dom till min blogg direkt, haha! Och när Elin satt och pratade om sin kommanande tatuering i förrgår så började jag verkligen fundera så när jag kom hem och gick in på min blogg och såg dom där orden kändes det så självklart att det var just dom orden jag skulle ha. Sagt och gjort så två dagar senare pryder den nu min fot och jag är verkligen jätte nöjd!


Här är en bild som Malin tog precis när tatueringen var klar

"Live your life, Love much, Laugh often"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0