Massa fynd från farmor

Som jag sa tidigare hittade jag massa fina saker hos min farmor, skulle kunnat ta med mig hur mycket mer som helst men sen måste man ju få plats med allt också, men det här är iaf det som fick följa med hem idag. Jag tror jag ska ta med Johan dit någon dag och se om det finns något mer vi vill ha, hehe..



Två handväskor
En weekendbag
Två sjalar
En ute och inne termometer
Äppelförvarare
Soppslev
Kuljärn eller köttbullsjärn
En "naggare" (Ser ut som en slicare till pizza men ska användas till att vecka kanter när jag gör tex piroger)
Muffinsplåt
Galler att ställa varma bakverk på
Formar till tex mazariner
En mortel
Vitt pärlhalsband
Svart pärlarmband
Nålar
Se inte, Hör inte, Tala inte apor (prydnad)
En prydnadsglaskula
Plåster
Kylskåpsmagnettomte
Vibrerande massageBi
Halmdjur
Glasskål som jag ska ha frukt i 
Och till sist tog jag en ängel att ha på väggen som jag ska se om mamma vill ha eftersom hon gillar änglar

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0