Matlaning med Anna

Vi var vi ju ner på stan lite tidigare och så följde Anna med också, först gick vi till apoteket där jag hämtade ut mina tabletter, fick betala runt 300 men tydligen skulle dom egentligen kostat över 1000kr, helt sjukt!!!
      När vi hade varit där gick vi till Hemköp och handlade lite gott till våran middag ikväll. Så just nu håller Anna och jag på med potatisgrattäng, kycklingklubbor, stekta färska champinjoner och en god sallad. Vi köpte även lite grönsaker som vi kan dippa senare. Dock får vi se om det blir en mysig hemmakväll eller om vi hittar på något vi vill iväg och göra, Anna och jag har en liten plan, får se om vi kan få några att hänga med på den, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0