Min dag so far

Det gick bra att jobba/gå dubbelt idag, har inte så mycket mer än det att säga. Jag kommer vara med en elev och vi sitter ensamma i en sal och är bara vi två hela dagen i princip, men det är bra. Sen träffar jag ju även personal på dom andra avdelningarna så då får dom ju ett ansikte till mitt namn på vikarielistan så då kanske dom tar in en också. Sen frågade dom om jag kunde jobba onsdag också och det gör jag gärna!
      Efter jobbet gick Johan och jag och bokade tvätt tid och sen drog vi och veckohandlade, jag är såå sugen på allt vi ska äta i veckan, haha! Ska slappa lite i soffan en stund sen börja med maten, jag ska göra någon slags fisk gryta som jag fått recept på av Anna, hoppas den blir god!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0