Solsemesterplaner

Johan och jag sitter och pratar om var vi ska åka på semester i år, alltså solsemester. Tror vi kommer åka bara vi två iaf och i år blir det antaligen bara en vecka ist för två som förra året. Men den stora frågan är ju vart man ska åka, har hört att många pratar om Grekland, har ni några tips? Tror iaf att det bli i maj vi åker, det är ju stax efter vår tvåårsdag och precis innan sommaren sätter igång här, tycker det känns bäst att åka då faktiskt.. Dock ska ju jag upp till Abisko i slutet på maj tror jag det var så får se hur jag ska fixa det, kanske hinner åka innan det eller något..

Fast ja, det viktigaste är ju att pengarna rullar in så man har råd, även om min resa blir betald av Johan (födelsedagspresent från förra året) så måste jag ju ha fickpengar. Och sen om man sak ta en sista minuten eller boka redan nu snart, och fan mitt pass går väl ut i april tror jag så det måste ju förnyas.. Men ja kom gärna med lite ideér och tips tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0