Trött och huvudvärk

Nu är jag hemma igen efter möten och samtal. Jag kan inte direkt berätta om vad som hänt men det uppstod iaf en väldigt allvarlig situation idag på jobbet vilket inte var det roligaste.. 
    Har så sjukt ont i huvudet just nu efter allt som har hänt idag, känner att det bara går runt, runt med tankar, men det är skönt att man har så bra arbetskamrater som man verkligen kan prata med. Dock kommer jag inte arbeta riktigt likadant längre eftersom det blir en säkerhetsrisk för mig, men då lägger vi energin på annat när jag är där. Det viktigaste är iaf att jag verkligen trivs på skolan och det är verkligen något jag vill jobba med!

Nu ska jag slappa och sen ta en skön dusch, ikväll är det ju äntligen sveriges mästerkock igen!



Blev en virrig text men som sagt har jag haft en jobbig dag och allt bara snurrar i mitt huvud just nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0