Tröttmössa

Nu har jag landat hemma igen och fått i mig lite mat efter en underbar dag!
Började ju som sagt med att åka hem till pappa och mötte upp mina syskon med barn och Sandra, vi alla gick ut och åkte pulka och sen drog hundarna ungarna på bobbar, sen fick Casper dra Isak, helt sjukt stark hund! Efter det blev det lite fika för att bli varma igen.

Vid halv ett åkte jag och tjejerna över till mamma och Elisabeth och åt mat, så gott!! Sen vid halv tre gick vi upp till hjälmareborg där det var dans runt granen, lottdragning och så kom tomten och lämnade godispåsar till alla barn. Efter det åkte vi direkt hem till farmors hus som hon precis har flyttat ifrån och så fick vi ta allt vi ville ha, det fanns så mycket att ta men man får ju försöka begränsa sig lite och tänka på att det ska vara saker man använder. Jag hittade en hel den saker som jag tänkte visa lite senare..

Nu ska jag titta lite på tv och bara ta det lugnt, är helt slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0