1 juli 2011

Jaha, har ätit och pw'at som vanligt nu på morgonen, ska ta och göra mig iordning strax och sen dra och jobba 10-17. Eftersom det skulle bli regn idag tänkte jag ta på mig typ leggins och någon långärmad men nu kommer solen fram så det får nog bli korta shorts och typ ett linne idag med, vägrar svettas extra mycket! Får nog stoppa ner en tröja med ifall om det blir sämre väder sen och jag cyklar ju.. Har ingen aning om vad vi ska göra på jobbet idag, jag vet vilka jag har ansvar för men inte med vem eller så, men men det löser sig. Efter jobbet vet jag inte riktigt heller, får se om man åker ut till sväronen ett tag och är där eller något..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0