10 juli 2011

Hallå där!
Kvällen igårt blev riktigt lyckad! Först var Anna, Jossan och jag här och fixade oss innan vi kilade över till Johanna dit även Madde, Sara, Jenny och Sandra kom för massa snack, spel och roligheter! När det var dags att dra mot krogen smsade grabbarna och sa att vi var bjudna till deras killfest som bestod av Tomi, Peter, Johan, Bobba och Torparn, haha! Så vi kilade över dit och där spelades det in någon sjuk dokusåpa grejs som jag hoppas att jag slipper se, vill inte veta vad jag svarade på frågorna dom ställde, haha! Senare blev det en tur till Donken med Tomi, Bobba, Peter, Johan och Anna innan vi kilade hem vid typ tre taget. Somnade direkt när jag kom hem och sov till halv ett idag, har bara slappat i soffan med datorn sen dess och nu ska jag nog försöka få låna tv'n en stund innan det är dags att göra sig klar och dra och handla lite. Måste ut med Mollsan snart också, hon är också jätte trött efter ett roligt dygn hos sväronen!

Idag blir det nog bara massa slapp iaf, mys med mina hjärtan och film hade jag tänkt till ikväll. Jompa och jag ska äta tacos som vi har längtat efter men vi har inte hunnit äta med varandra sen i typ onsdags eller torsdags så ikväll ska vi mysa loss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0