13 juli 2011

God morgon på er! Hoppas ni har det lika soligt och fint som jag har på min lediga dag!
Nu på morgonen har jag hunnit vara ute på en pw, ätit frukost, läst massa bloggar, bokat 8 biljetter till Harry Potter på fredag, ringt och väckt Louise så hon skulle hinna göra sig klar och planerat en awsome sol och bad dag med mina tjejor! Ni hör ju, skapligt effektiv har jag varit!

Först skulle vi ut till hundbadet och bada med Mollsan men eftersom hon har börjat löpa lite lite så blir det bara dumt mot alla andra hundar och hon själv vill bara sova hela tiden, så det är bättre att hon är hemma. Ska ut med henne innan vi åker så klarar hon sig ett tag, lilla stumpan!

Vid halv elva kommer Louise hit så då ska jag vara packad och klar med kortlek, bollar, bullar och grejer sen åker vi till Ica och köper melon och grejer innan vi plockar upp Jossan och åker till Malmön! Efter allt bad och sol så vid fem ska jag till sväronen där dom ska bjuda på grillat, tror mormoren och Anna med skulle komma, väldigt mysigt ska det bli!

Nej nu ska jag packa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0