15 juli 2011

God morgon underbara fredag! Yes det ska bli en bra fredag idag trots att det regnar och är mörkt ute! Ska göra mig klar nu sen iväg till jobbet 8-16 och idag har vi pratat med rektorn så vi ska få köpa pizza till lunch, mums! Riktigt fredagsmys har vi planerat att ha! Efter jobbet måste jag iväg och handla inför grillning i morgon, göra mat, vika tvätt och gosa med Molly för sen kl nio ska jag se nya Harry Potter filmen. Det är jag, Johan, Jossan, Johanna, Måns, Tomi, Bobba och Peter som ska gå och det ska bli väldigt roligt! Sist vi alla skulle gå tänkte vi inte på att boka platser så vi fick sitta längst fram men nu har jag fixat bra platser till oss, haha!

Nej nu måste jag göra mig klar, ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0