16 juli 2011

God morgon på er!
Jag har nyss duchat och ska snart äta frukost innan jag påbörjar dagen. Efter frukosten ska jag förbereda lite tills grillningen ikväll sen ska Jompa och jag ta vovven på en promenad till Måns och Johanna och hämta våran kamera och få låna en tvspelsdosa och ett spel av dom, efter det så ska vi väl typ hem och fixa oss sen vid tre taget åker vi till Arboga och hem till pappa där mina syskon är, ska umgås där en stund innan vi kilar vidare till mamma där det är grillning! Sandra har kommit hem från Abisko med Matilda så dom ska få doppresenten och sen ska det som sagt grillas, mormor och morfar, Lena, Jonas, Elisabeth, Mamma, Isak, Elin och Magnus med barn och Stina och Ed med barn kommer, riktigt roligt ska det bli!
     Synd bara att det inte är bättre väder, men man kan ju inte få allt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0