3 juli 2011

Ställde mig och gjorde klart tårtan så fort jag vaknade och sen blev det massa frukost efter det, har nyss skrivit en matlista och inköpslista och sånt. Vet inte vad jag ska hitta på idag, hoppades ju på att kunna sola men det verkar man ju inte kunna, måste iaf handla och typ damsuga och diska idag sen kanske åka ut till sväronen och låta dom testa tårtan men jag vill hitta på något mer också. Har umgåtts med Jompa precis hela helgen så det har varit mysigt, men nu är jag sugen på att hitta på något roligt, med eller utan honom, haha. Men men, ska sitta här en stund till sen börja ta tag i lite saker här hemma och sen får jag väl se vad jag hittar på..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0