31 juli 2011

Jag sitter hemma hos Jossans föräldrar och hon är inne på toan, lär ta ett tag så jag hinner skriva lite här..

Igår blev det en sjukt lyckad kväll! Tror det var typ 15st som dök upp, vi spelade beer pong och hade askul helt enkelt, drog ut till qwarn och umgicks med massa folk och sådär. Jag åkte hem och somnade vid fem men killarna drog till donken, Johan hade lyckats köpa tre hela menyer och två cheeseburgare, dock åt han inte allt, haha! Jag käkade det till frukost, sjukt gott! När jag vaknade i morse så låg Peter på soffan så jag och Johan satte oss och pratade med honom en stund innan han åkte hem. Sen cyklade jag ner till Jossan för att sola, dock försvann solen direkt så nu sitter vi och försöker komma på saker att göra. Vi funderar på att grilla med gänget ikväll så vi får se om dom är sugna, men nu ska jag nog lura ut Jossan på en promenad eller något, orkar inte sitta inne, har så sjukt mycket energi!!

Jag vill åka iväg på massa resor men jobbar i veckan och när jag blir ledig så jobbar Jossan, såå dumt! Men livet leker och jag med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0