7 juli 2011

Hej på er!
Jag orkade aldrig se klart på filmen med Jompa igår så vid halv tolv gick jag och la mig. Har nyss varit ute på en pw med en motsträvig Molly, dock var hon sjukt duktig när vi mötte andra hundar, hon låtsades inte ens som om hon såg dom, duktiga tjejen! För er som inte vet så har hon haft väldigt svårt för andra hundar, ingen har fått komma nära men nu blir det bara bättre och bättre, nu vill hon leka när hon ser andra hundar, dock får hon ju oftast inte det. Det är onödigt att hälsa på hundar man inte kommer träffa ofta eftersom om hon bara träffar den en gång bygger det ingen relation och då är det meningslöst för hundarna..
    Nu sitter jag iaf och bara väntar på att klockan ska bli elva, en och en halv timme kvar, för då får jag väcka Jompa med frukost och sen kan vi dra iväg och sola och bada om vädret tillåter. Men eftersom han drar till tyskland ikväll så vill han få sova lite först..

Förövrigt är jag lite bitter nu på morgonen, jag hade en riktigt bra dröm men den kom lixom aldrig till slutet för min klocka väckte mig hela tiden, dom så fortsatte den när jag somnade om. Sen när jag tänkte somna om för sista gången för att få vara med i slutet så får jag veta att Jomp inte hade varit ute med Molly sista svängen så jag var verkligen tvungen att gå upp direkt och gå ut med henne, suuurt! Min dröm hade kunnat bli awsome men nej då.. Hahah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0