8 juli 2011

Hej på dig varma fredag! Trodde Molly och jag skulle flyta bort när vi var ute och pw'ade i morse, men skönt ändå! Har ätit och allt sånt nu, skrivit en säljlapp som jag ska sätta på komvux om att jag säljer mina engelskaböcker och så. Ska åka dit strax eftersom dom öppnar nu vid nio och så ska jag se om jag kan få skriva in mig på matte B till hösten, efter det drar jag direkt till jobber och jobbar 10-13 och efter det hoppas jag att det är soligt och varmt så kanske jag och Sandra kan dra ut till hundbadet med vilddjuren våra!

Ikväll ska jag iaf träffa Jossan, ska hämta henne på stationen när hon kommer från öre och så blir det mys och festtagg tills i morgon, yeeey!

Killarna är snart framme i Tyskland fick jag höra, trötta var dom så det blir nog en lång väg hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0