ÅH min hund gör mig galen!!

För någon vecka sen insåg Johan och jag att Mollys tuggben var spårlöst borta och det är så pass stort så det finns inte en chans att hon skulle ha ätit upp det. Vi letade som tokar men kunde inte hitta det, vi antog då att vi måste ha glömt det typ i bilen eller på malmön, så när jag var på djuraffären idag köpte jag ett nytt ben till henne eftersom det är bra för tänderna. Direkt när jag kom hem gav jag henne det men tio minuter senare var det spårlöst borta, nu har både Jossan, Johan och jag letat igenom hela lägenheten, lyft på soffkuddar och haft oss men nej det är borta! Hon kan inte ha ätit upp det så hon måste ju ha gömt det (tror det har att göra med att hon snart ska löpa dock) men det sjuka är att vi tre vuxna människor blir överlistade av en snart 8månaders valp på golvnivå, var fan kan hon ha gömt det!?

Ikväll ska jag leta en gång till och om det inte kommer fram kommer hon inte få några nya ben på väääldigt länge! En sak om hon skulle plocka fram dom efter ett tag men det gör hon ju inte heller. Vi till och med gav henne ett miniben och spionerade på henne för att se om hon åt upp det lilla eller om hon gömde det också, men nej det åt hon upp, smarta hundfan!


Min söta bebis som driver mig till vansinne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0