Bråttom med massa kul

Oj vilken stressig men bra dag jag har haft!
Åkte till komvux i morse och ansökte till matte b kursen sen vidare till jobbet där vi tydligen skulle åka till ett fik ute i skogen (har glömt vad det hette redan) och där var det full rulle med att ha koll på eleverna! Sen kom vi inte till jobbet fören ett och då skulle jag ju ha slutat men jag stannade och fixade med maten och sånt eftersom dom var för få annars, sen när jag äntligen kunde slutavid två så hade jag jätte bråttom hem till Molly men då blir jag stoppad av en kille på parkeringen som vill ha starthjälp eftersom han mekade. Fick snällt förklara flera gånger att jag hade skitbråttom, haha!
     Ut med Mollsan sen iaf och sen direkt vidare ut till Sandras pappa så fick Molly och Ludde busa, riktigt roligt hade dom! Vi passade på att bada lite i polen med hennes lillasyster också, skönt! Nu kom jag hem för ca 15minuter sen och har hunnit packa upp, slänga in kyckling i ugnen och nu ska jag dra och hämta Jossan på stationen. Sen blir det hem och laga mat åt oss sen mys hela kvällen!

Oj jävlar nu måste jag verkligen åka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0