Filmkväll för mig själv

Nu har jag damsugit och haft mig här hemma OCH haft skattjakt efter Mollys försvunna ben, har vändit upp och ner på hela soffan, rivit ut saker ur garderoberna och ja gjort allt men nej inget ben! Jag blir galen! Funderar på att dra och köpa ett ben till sen sitta och titta på henne hela tiden för att se var hon tar vägen med det, dock är det ju inte så bra om hon nu skulle äta upp allt och sen då få trycka tre ben på ganska kort tid, hon blir nog glad men inte magen.. Jaja jag får väl erkänna mig besegrad för stunden, ska kolla på Harry Potter - The deathly Hallows del ett för att minnas allt tills det är dags att se den på bio, wiie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0